mandag 28. januar 2013

Ny blogg for vår lille Sara ❤

Det er godt å vite at det er så mange som tenker på oss i denne vanskelige frustrerende tiden. Vi får mange tilbakemeldinger om folk som gjerne vil hjelpe til, som krysser fingrene for oss, som sender oss lykkeønskninger, som ber for oss og som har oss i tankene hver dag. Det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å få meldinger på mobil og Facebook, selv om vi kanskje ikke svarer.

Jeg skriver om Saravår både for å gi informasjon til alle våre kjære son bryr seg, men også for foreldre med syke barn. Kanskje ikke samme diagnose som Sara, men andre som har alvorlig syke barn.

Jeg skriver også for min egen del. Det er litt terapi å sette ord på hva som skjer. Jeg deler også noen av tankene mine rundt sykdommen til Sara, og situasjonen vi er i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)