fredag 8. februar 2013

Vår oppfordring til leserne

For halvannen uke siden opprettet jeg denne bloggen om tulla vår. På den korte tida har den blitt lest mer enn 26 000 ganger. Bare i går ble den lest 4000 ganger! Vi får meldinger av kjente og ukjente som følger oss daglig. Det er tydelig at mange tenker på oss, og deler håpet vårt.

Siden jeg vet at så mange leser dette, vil jeg komme med en oppfordring: Gi blod! Sara trengte blodoverføring for to dager siden, og jeg vet at blodbankene trenger flere blodgivere.

Det er godt å tenke på at jeg har gitt blod i mange år. Nå ser jeg ihvertfall konkret hva det kan brukes til. I teorien kan jo faktisk Sara ha fått blod fra mamman sin. ❤

Les mer om blodgivning her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)