søndag 3. mars 2013

Perm igjen=fin dag!

I dag har vi hatt perm for å se jentene mine spille håndballkamp. Det er andre gang Sara er med i hallen. Mating blir litt vanskelig når vi er utenfor hjem eller sykehus. Tar ikke med oss sondepumpa overalt liksom... Dessuten skal hun ha hyppige måltider som varer lenge. Mat i halvannen time, så en halvtimes pause. Så er det på den igjen. Vi tok med oss ei sprøyte med mat og gav henne den under kampen. Fungerte greit. :)

Veldig deilig å komme seg ut litt, og superkoselig å se igjen elevene mine. Savner dem. Må prøve å ta en tur på skolen om ikke altfor lenge. ❤

Tilbake på SIV, satte jeg meg ut i solveggen med strikketøyet. Deilig! Det er mars og VÅR!

På kvelden var farmor og Wivian på besøk, så kom mormor og morfar. Da kunne pappa dra og se fotballkamp med gutta, og mamma var hos Linda.

Koselig dag!





4 kommentarer:

  1. Så flinke dere er!Gleder meg til å se bilder av den ferdige bunaden du strikker.Sara virker som ei tøff jente som ikke lar seg knekke, så jeg tror du fint kan planlegge den bunaden til konfirmasjon skal du se!:)<3 Koselig at dere får gjort litt "vanlige" ting også.
    Gode besteforeldre er gull verdt!
    Tenker masse på dere!<3

    SvarSlett
  2. Takk, Therese! Er veldig spent på resultatet selv:) ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Jeg blir helt målløs av dere jeg Ingrid! Dere virker så rolige oppi alt sammen, med bekymringer og uro så klart, men alt du skriver har liksom en ro over seg alikevel. Det ser så naturlig ut at Andre mater Sara gjennom sonden der på stolen, i hallen, ubeskrivelig! Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, jeg er mektig imponert i hvert fall, dere er kjempeflinke :D

    Sara er virkelig heldig som har fått dere to som foreldre <3


    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar, Mariann. Det er rart med det. Man takler det meste når man står midt oppi det. Men når jeg ser tilbake på de kritiske dagene, fatter jeg egentlig ikke hva vi har vært igjennom.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)