torsdag 11. april 2013

Borte fra Sara i tre dager...

I morgen skal mamma på jentetur med venninnene sine. Vi skal være borte til mandag, og jeg kjenner at jeg gleder meg. Det blir rart å være borte fra Sara så lenge, men jeg vet at hun blir godt tatt vare på av pappan:) Helt siden fødselen har vi vært like tett på Sara. I de første ukene ammet jeg henne, men bortsett fra det, har vi kunnet tilby Sara det samme. Det har vært like naturlig at André skulle være med henne i ambulansen, eller overnatte med henne på Riksen hvor vi bare hadde én til overnatting.

Pappan er fantastisk med Sara, men jeg vet jeg kommer til å savne henne. Og pappan ❤

4 kommentarer:

  1. Skjønner det blir rart snupp, men prøve å kose deg masse :) Det fortjener du :)

    SvarSlett
  2. Så deilig da. Heldig er du, som har en skjønn liten datter som har en så god far! Å heldig er Sara som har to flotte foreldre. God tur!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)