tirsdag 25. mars 2014

Lav kroppstemperatur

har hun ofte, og 36,1 er ihvertfall ikke feber. Men da kan man kanskje tolke det som hun ikke er i form med 37,5grader som oss andre...? Utslettet er det samme i dag. Ganske rød i ansiktet også. Vet ikke om det skyldes atopisk eksem eller vaksine... Smører ihvertfall med apolar (mot eksem), så får vi se. Hun er i barnehagen i dag, håper det går bra. I går var hun ute i sola i barnehagen, og det nyter hun! 
Kos for Sara og mamman :) Mamman med bloggoppdatering i hånda. 

Hun var våken en times tid i natt. Gråt og ville ha kos. 

Satser på at hun er bedre i dag. Ha en fin dag! 

5 kommentarer:

  1. Både jeg og Nora er ikke i slaget når temperaturen er 37,5. Vi ligger begge til vanlig på 36,5, så bare en grad opp merker jeg ganske godt. God bedring til lillemor ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har hørt at det er tilfelle for flere. Men hun varierer ganske mye, så er litt usikker... Takk for gode ønsker 😊

      Slett
  2. I dag når jeg leverte Silje i barnehagen, satt Sarah ved enden og Silje utbrøt nei men der er jo Sarah også og satte seg fornøyd på plassen og skulle spise frokost sammen med Sarah. Jeg hilste også på frøkna og fikk et strålende smil tilbake som varmer langt inn i hjertet. Sarah den lille gode solstrålen

    Klem fra mammaen til SIlje

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig Kristin😊 Har skjønt at Silje er flink til å leke med Sara. Det liker vi å høre! Klem

      Slett
  3. God bedring lille skjønne Sara <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)