lørdag 8. mars 2014

Mormor -en reddende engel!

Heldigvis bor mamma og pappa rett i nærheten. Det er jeg så utrolig glad for, og jeg tenker på det ofte. Jeg vil at barna mine skal ha et nært og godt forhold til sine besteforeldre. Men at vi kan få så mye hjelp som vi får med Sara, hadde jeg aldri forventa. Vet jo at de ønsker å hjelpe på alle måter de kan, og når Sara er den hun er, er det helt uvurderlig for oss. Ihvertfall når man er alene med henne en hel helg, og hun ikke er helt i form. Hun er litt klengete og sutrer for den minste ting. I dag ble det lite søvn på oss begge, og da var det deilig med en tur ut i sola! Håper det øker behovet for søvn denne natta!
Mormor kom på lunsj etter jobb, og var sammen med Sara mens mamman fikk seg 1,5time på øyet. Ole lukkeøye kom med én gang, og det var deilig med litt påfyll av energi. 

Hadde planer om en slakk sofakveld med hekling og tvtitting, men det blir nok fort senga. 
Creds til alle alenemødre/fedre der ute! Og hvordan i all verden klarer folk seg uten besteforeldre?!?

2 kommentarer:

  1. Heldige dere, men heldige foreldrene dine også! Som har dere og skjønne Sara!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)