onsdag 7. januar 2015

Min fjaseguri

Hun har virkelig vært helt "elektrisk" i dag! Fjasa, tulla og skravla siden vi henta henne i bhg, til vi la henne. Hun hauser seg selv opp og skrattler når hun får respons fra en av oss. Bare at vi ser på henne, kan få henne til å bryte ut i latter. Øynene blir to smale streker, munnen et stort gap med små tenner og en leken tunge. Armene vifter opp og ned, og beina er stive som pinner mens hun skratter som Janice i Friends-serien. Hun vet omtrent ikke hvor hun skal gjøre av seg når jeg ler tilbake. Klemmer henne hardt og kjenner den boblende latteren som smitter umiddelbart. Snuser inn lukten av den som betyr alt for meg. Nyter øyeblikket jeg er så heldig å få oppleve. Nyter følelsen av komplett lykke og enorm kjærlighet. Ønsker at det aldri skal ta slutt. Føler, ser og hører at hun har det bra. At jeg gjør at hun har det bra. Vi gjør at hun har det bra. 

Synd jeg ikke kan spare på dette øyeblikket. Putte det i en eske, og ta det opp når jeg er lei meg, eller redd. 

Jeg er så redd for å glemme denne deilige følelsen. 

4 kommentarer:

  1. Så fina ord Ingrid! Du har ju sparat ögonblicket, inte i en ask men i ditt hjärta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og DU av alle vet hvordan det er, Maria! ❤️

      Slett
  2. Du kommer aldri til å glemme. Du og dere tar vare på alle de gode øyeblikkene og lukker de inne et sted hvor de kan taes frem gang på gang på gang. Dere er så realistiske...dermed er dere så gode på å ta vare på disse magiske øyeblikkene. Hadde dere fortrengt...hadde dere ikke bevart.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)