tirsdag 10. februar 2015

TøyseSara i mammas bukser

Og det er ikke buksene mamma bruker, men det er de hun lager:) Deilige ballongbukser med bred ribb i livet, som ihvertfall ikke gnisser mot knappen på magen.
Denne benken brukes ofte til photoshoot av Ruska, har jeg merka;) 
I dag har Kasper vært med mamma, tante Kari og mormor til stoffbutikken for å handle mer stoff til bukser. Gøy å få bestillinger! Overskuddet går til bryllupssparing.
Sara ble henta av pappan, og de to har tulla, tøysa og kost seg til Kasper og  mamman kom hjem:) 
Begge ungene sovna kjapt i dag. Ingen sutring på noen av de. Og like som de er, la de seg over på sida for å finne roen.  

7 kommentarer:

  1. Så fine bukser du lager! :-) Godt å se at dere har friske barn og gode hverdager igjen! Klem fra Aud

    SvarSlett
  2. Går det an å få "oppskrift" på de buksene? Eller iallefall nøyaktige mål? Har begynt å bruke symaskin, og har en datter på alder med Kasper, som jeg skal sy bukser til:) Bor på torød. Cecilie.

    SvarSlett
  3. Leste visst innlegget litt for fort.. Ser nå at du tar bestillinger. Da vil du kanskje ikke gi bort mønsteret, og det er forståelig ;) Cecilie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke noe problem:) jeg har kjøpt mønster på Panduro, det heter minikrea. Dette mønsteret har jeg modifisert litt. Lykke til!

      Slett
  4. Så flink du er å sy :)
    Hvor mye tar du for en bukse?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Er bare på hobbybasis, da. Tar 200,- for bukse og siklesmekke opp til str 74. Så tar jeg 200,- for bare buksa fra str 80.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)