tirsdag 20. oktober 2015

Ansvarsgruppemøte

I dag var det ansvarsgruppemøte for Ruska. Vi var mange: to fra ledelsen i bhg, lederen på Sjøstjerna, Helene, Hilde (de skulle ha henne i dag, så da ble begge likesågodt med), IPkoordinator og helsesøster, fysioterapeut, PPT, spes ped og meg. 

Jeg fortalte om hvordan det går her hjemme, at frøkna stort sett er blid og fornøyd, selv om hun er forkjøla og har hoste. Jeg forteller at jeg er sliten, og må gå ned i stilling på jobben, at jeg har dårlig samvittighet for at vi ikke får trent med innowalkeren. Det får vi virkelig ikke. Da utbrøt Hilde og Helene: "Hjelper det at den er hos oss da?" FysioBritt ble over seg av glede, for jeg har ikke villet spørre dem før. Vil ikke legge mer press på dem enn de har. Men de syns selv det var en god idé, så nå i kveld tok de med seg hele maskina, og har overtatt treninga. Det var enighet på møtet at vi skulle slippe å ha dårlig samvittighet for trening her hjemme, siden hun trener hver dag i bhg. Det er godt å vite! Vi har også fått PPT til å kontakte en sosionom ifht møtet vi skal ha neste uke med kommunen om BPA/omsorgslønn ol... 
Også har hun ørebetennelse igjen... Det renner av høyre øre... Jeg var selv et ørebarn, men husker ikke at det gjorde vondt.... Men alle jeg har snakka med, sier det gjør vondt. Hun er henvist til øre-nese-hals på SIV. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)