søndag 21. februar 2016

I årøysund hele dagen :)

I dag våkna barna ca 07.00. I halv ti-tida var vi i Årøysund. Der var det deilig frokost og masse besteforeldrekos å få! 
Sara har gått litt i walker i dag også, og lekt litt med en lekehund:) Kasper har vært noen timer hos Kari og Knut i dag, der var det en ekte hund. 
Han syns det er stas å være der, og gidder nesten ikke å si hadet til mora når hun drar. Men det er bra. Heldigvis syns de det er stas å ha mini på besøk! Det hjelper oss i en hektisk hverdag, Kasper får litt alenetid, med full oppmerksomhet, og vi får vært sammen med Ruska helt uten at noen andre kjemper om oppmerksomhet.  

At vi alltid er velkomne i Årøysund, hjelper også! Noen dager føler jeg nesten at vi blir for mye, men mamma ber oss komme. Vi er SÅ glade for at vi var familien i umiddelbar nærhet. Jeg husker selv mine besteforeldres åpne hjem, hvor vi tilbrakte helger og ferier. Ingen minner jeg har er bedre enn de som innebærer brød med sukker på, trylledrikk, turer i fjøset, konkurransehopping i sagmugg, kortspill og lukten av nyvaska sengetøy. Jeg er så glad for at ungene mine får oppleve minner med sine besteforeldre. Alle fire bor på Nøtterøy, og det er vi veldig glad for! 

I dag har vi snakka med tante Kaka på FaceTime. Snart kommer hun hjem! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)