tirsdag 1. mars 2016

Hjem fra bhg.

De ringte ca halv tolv fra bhg i dag. Da hadde hun vært slapp, hatt noe krampe-lignende risting og fått høy feber fort. Da jeg hentet henne var hun helt slapp, men smilte da jeg sa vi skulle hjem til Pus og senga. Hun sovna i bilen hjem, det har hun ikke gjort siden hun var spedbarn. Jeg vurderte faktisk å kjøre henne inn på sykehuset, men jeg fikk kontakt med henne da jeg sa navnet hennes. Det bar rett i seng, og hun lå mer eller mindre i samme stilling i 2 timer. Måtte sjekke flere ganger at hun pustet og ikke var i anfall. Da hun våknet, virket hun i mye bedre form! Mormor og tante Kari kom en tur og Sara gikk i walker i over en time! 
Hun har tøysa, tulla og vært i veldig fin form i dag! Så vi regner med bhg i morgen. 

Farmor henta Kasper siden pappan måtte i et møte. Senere kom mormor og tante Kari tilbake med morfar:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)