mandag 20. juni 2016

Sliten Ruske i regnet...

Frøkna elsker vær. Hun elsker vind, regn og snø. 
Men frøkna var ikke i form i ettermiddag. Vi var bedt på middag i Årøysund, mormor hadde bursdag Sara var for det meste blid, men da vi skulle sette oss ved middagsbordet, protesterte hun høylytt. Hun var illsint, nekta å sitte på stolen sin.  Hun fikk sitte på fanget til pappan, og da var alt greit. Så sint hun var i dag, er det sjelden jeg ser henne. Aner ikke hva det kom av. Hun viste raskt etterpå at hun var veldig sliten. I bilen på vei hjem hang hun halvveis ut av bilsetet, og flere ganger snudde jeg meg for å ta tak i henne. Jeg lurte faktisk på om hun var i et anfall, fordi hun var heeelt slapp, og hang på en side. Men hver gang jeg snakka til henne eller tok tak i henne, responderte hun. 
Da vi gikk ut av bilen og i regnet, kvikna hun til, smilte og lo. Elsker å få regndråper i ansiktet. Hun fikk rask mat og sovna med en gang etterpå. Håper hun samler krefter i natt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)