søndag 21. august 2016

Ikke så bra natt

Vigo ble lagt i buret i natt, men kom seg ut av det i løpet av natta. Da jeg våknet av han i 07-tida, var det bæsj flere steder og en stor dam med tiss. Han hadde ikke rørt lekene som ligger fristende lett tilgengelig, men bæreposer hadde han biti istykker... Ikke et pent syn. 
Må innrømme at jeg var glad for at André kom hjem iløpet av dagen, og at vi hadde to uker å bestemme oss på om vi skal beholde han... 

Jeg syns han er for sterk, voldsom og ivrig når vi går tur. Hvis jeg holder han stramt inntil meg går det ganske greit, men med barnevogn i tillegg, er det krevende. Han er jo bare et år, det vet jeg... Heldigvis er han flink på kommandoer som: sitt, bli, dekk, vent, værsågod. Kasper er ikke redd. Han hår stadig bort og klapper Vigo, men syns det er litt ekkelt og uvant når han får snuten i ansiktet. Det skjønner jeg veldig godt. 

Nattens hendelse med bæsj og tiss kan vel være et tegn på at han er usikker på et nytt sted. Håper det ikke fortsetter. Da blir det retur.

Ellers så syns jeg jo at hunden er ganske fin. Den har snille øyne, og er glad i skryt og kos. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)