torsdag 6. oktober 2016

Ringte sykehuset i dag

Siden hun ikke har blitt noe bedre siden vi begynte medisiner på mandag, begynner jeg å lure litt. Vi har riktignok fått bekreftet at hun både har Mycoplasma (lungebetennelse) og Rhinovirus (luftveisinfeksjon). Men Ery Max skal liksom ta disse tingene...
Hun har hatt en grei dag i bhg. Vært sliten, men tatt det med ro. Etter at hun kom hjem, sov hun litt på sofaen og puster veldig fort og hektisk. Respirasjonen hennes ligger normalt på 25-30. I dag var den på 60. Hun brakk seg gjentatte ganger og til slutt fikk hun opp slimskum. Det så ut som hun hadde problemer med å få det opp eller ned, og jeg syns det var litt skremmende. Det så nesten ut som hun kveltes. Men det gikk heldigvis over. Men alle disse faktorene, gjorde til at jeg valgte å ringe til sykehuset. Legen der inne hadde bare møtt oss et par ganger, og sa ærlig at han var veldig i tvil. Sara er ikke noe A4barn, og det finnes ikke noen oppskrift som er korrekt å følge. Det endte med at han lot min magefølelse avgjøre saken. Jeg var ikke bekymra for henne, annet enn det jeg pleier. Da skulle vi heller ringe når som helst hvis det skjer noe. 

Kasper var hos farmor etter bhg i dag. Deilig å bare ha Ruska hjemme når hun er så syk.

Mormor kom til oss, og Sara kvikna faktisk ganske godt til før hun la seg. Hun kløyp oss i nesa og skratta da vi sa "au". Godt å se før det var kvelden, 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)