fredag 17. februar 2017

Karneval!

I dag var det karneval i barnehagen! Sara rlsker jo pusekatter, så det var ikke vanskelig å finne ut hva hun skulle være. Hun hadde værhår på kinna:) Men uttrykket da hun så lillebror i elefantkostyme var helt priceless! Hun var SÅ fascinert! Smilte og stirra skikkelig. Syns nok at han var skikkelig fin. Hun har vært i storform! I dag ble hun henta av mormor og morfar i bhg, og skal sove over til i morgen. :) 
I natt begynte hun plutselig å gråte. Hun hylte. Jeg spratt inn på rommet hennes for å trøste henne fra det jeg trodde var mareritt. Men hun hadde satt fast foten i sprinkelsenga. Jeg fikk den heller ikke ut, og hun hylgråt. Jeg måtte rope på André for å få hjelp til å løsne henne ut. Da roet hun seg heldigvis raskt. Vi lå litt sammen i senga hennes, så gikk jeg og la meg igjen. Det virket som det gikk fort over med foten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)