søndag 9. juli 2017

Pjusk frøken -grilling i Årøysund

I dag våkna hun i halv syv-tiden. Da skiftet André bleie på henne, og tok henne inn til seg. Kasper og jeg stod opp. De to sov til halv elleve-tida! Da var allerede vi i Årøysund på kaffe. Deilig å ha et sted å dra til, og hvor store og små trives. Planen min var egentlig bare å gå en liten tur til syvsoverne stod opp, men Kasper spurte som han pleier: "Skal vi dra en tur til Årøysund, eller?" Jeg er jo ikke vond å be om å dra "hjem", så da var det avgjort. Han har vært litt sliten i dag, sov midt på dagen. Så denne lille kaffen jeg hadde tenkt, varte til kl 17.00. Jammen godt de liker å ha oss på besøk! 

-og ingen tvil om at han får et nært forhold til mormor og morfar. Vi var ikke like ofte hos mine besteforeldre. Men det var nok ikke langt unna. Og når vi var der, sov vi alltid over. 
Sara og pappa kom etterhvert på grilling. Frøkna var pjusk, og hadde sovna på sofaen før de kom. Men vi fikk se flere smil, men ikke den sprudlende jenta vi er vant til å se. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)